تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

اگر و تنها اگر راهش را بدانید، تعمیرات ساده ترین کار دنیا میشود.


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آیا مطالب این سایت توانست مشکل شما را حل کند؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 18638

نگاهی کامل بر |SAMSUNG GALAXY J3 2018|


نگاهی کامل بر |SAMSUNG GALAXY J3 2018|

عرضه

معرفی 2018, ژوئن
وضعیت موجود. عرضه شده در ژوئن 2018

نمایشگر

نوع IPS LCD لمسی خازنی, 16 میلیون رنگ
سایز 5.0 اینچ (~68.9% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 720 در 1280 پیکسل, نسبت تصویر 16 به 9 (~294 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد 142.7 در 70.1 در 8.9 میلی‌متر
وزن 152 گرم
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم, همزمان یکی فعال)

پلتفرم

سیستم‌عامل اندروید 8.0 (اوریو)
تراشه Exynos 7570 Quad
پردازنده مرکزی چهار هسته‌‌ی 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A53
پردازنده گرافیکی Mali-T720

حافظه

درگاه حافظه میکرو اس‌دی, تا 256 گیگابایت
حافظه داخلی 16 گیگابایت, 2 گیگابایت رم

دوربین

اصلی 8 مگاپیکسل, f/1.9, فوکوس خودکار, فلش LED
قابلیت‌ها برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, پاناروما, HDR
ویدیو 1080p@30fps
سلفی 5 مگاپیکسل, f/2.2

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله

باتری

باتری باتری قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

قابلیت‌ها

حسگرها شتاب‌سنج, ژیروسکوپ, سنسور مجاورت, قطب‌نما
  - پخش‌کننده‌ی MP4/H.264
- پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC
- ویراستار عکس و فیلم
- نمایش‌دهنده‌ی اسناد

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n, WiFi Direct, هات‌اسپات
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
GPS بله, با A-GPS
رادیو رادیو اف‌ام
USB microUSB 2.0

متفرقه

رنگ‌ها سیاه, آبی, طلایی
محدوده قیمت حدود ‌200 یورو

مشخصات و قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی (J3 2018)

  • گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J3 D2018 را می‌توان جزو میان‌رده های با ارزش این برند نام برد که کیفیت و کارایی مطلوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. این گوشی موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 8.0 (اوریو) می‌باشد و کارایی متنوع و پیشرفته را همراه با امنیت بالا در اختیار شما قرار خواهد داد. تراشه‌ی Exynos 7570 Quad قرار گرفته در این گوشی هوشمند کارایی مناسب، مصرف بهینه باتری و پردازشگر گرافیک متوسطی را به همراه می‌آورد. پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌‌ای 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A53 مسئولیتش را به بهترین شیوه انجام خواهد داد تا شاهد سرعت مطلوب این گوشی موبایل باشید. نمایشگر این تلفن همراه سامسونگ لمسی خازنی و از نوع IPS LCD می‌باشد، این صفحه‌نمایش کیفیت مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.
  • باتری گوشی سامسونگ گلکسی جی 3 2018 از نوع لیتیوم یونی می‌باشد و با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت کارکرد عالی و طولانی مدت را برای شما فراهم خواهد کرد. این تلفن همراه سامسونگ به دوربین اصلی و سلفی 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و آن‌ها راتا حدودی میتوانند رضایت شما را از این بخش تامین کند. دوربین اصلی با داشتن دریچه دیافراگم F/1.9 و فوکوس خودکار در ثبت بهترین عکس‌ها شما را یاری خواهد کرد. دوربین سلفی نیز تصاویر را با کیفیت 5 مگاپیکسل به ثبت خواهد رساند. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر با اندازه ی مطلوب 5 اینچ می‌باشد و به طراحی خوش دست مجهز شده است تا نظر شما را به سمت خود جلب کند. با وجود امکانات پیشرفته و قابلیت‌های متنوع، استفاده از این محصول میان‌رده‌ی سامسونگ تجربه‌ی شیرین و دلچسپی را برای‌تان به همراه خواهد داشت.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 2018

  • طراحی شبیه به سایر گوشی‌های موبایل سامسونگ با کمی تفاوت برای گوشی موبایل گلکسی J3 (2018) در نظر گرفته شده است. این تغییرات در طراحی به نسبت مدل 2017 آن کمی متفاوت می‌باشد، اما نمایشگر 5 اینچ این مهمان دوباره‌ی این تلفن همراه خوش تراش سامسونگ است. دکمه های لمسی موجود بر روی قسمت پایینی نمایشگر با تغییر جزئی در طراحی مواجه‌اند اما همان کارایی قبلیشان را انجام خواهند داد. گوشه‌های گرد و خمیده در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 2018 این تلفن همراه با به مدلی خوش دست تبدیل کرده‌اند که علاوه بر طراحی بر روی کیفیت نمایشگر و عمق تصویر نیز تاثیر گذاشته اند. این خمیدگی بر روی قسمت پشتی نیز قابل مشاهده خواهد بود و به زیبایی هر چه بیشتر این مدل کمک خواهد کرد.
  • در قسمت پشتی دوربین و فلاش در جوار یکدیگر و به صورت عمودی قرار گرفته‌اند که درز براق این امکانات را در خود گرفته است. در قسمت پایینی این قابلیت‌ها برند SAMSUNG با فونت و اندازه‌ی همیشگیش جا خوش کرده است تا سامسونگی بودن مدل گلکسی جی 3 2018 را ثابت کند. علاوه بر این امکانات ذکر شده است، آنچه بر روی قسمت پشتی مشاهده می‌کنید سادگی است و تمام. لبه های این گوشی موبایل سامسونگ که از ضخامت مطلوبی برخوردند، میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور شده‌اند. این دکمه‌ها با طراحی خاصشان زیبایی و کارایی بالا را به همراه آورده‌اند و امکان دسترسی راحت را دارند. این محصول سامسونگ در ابعاد 142.7x70.1x8.9 میلی‌متر تولید شده است و دارای وزن 152 گرم می‌باشد، با این ویژگی‌ها خوش دستی و وزن مطلوب از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 2018را در دستانتان حس خواهید کرد.

نمایشگر گوشی گلکسی جی 3 2018

  • کیفیت عالی در نمایشگر از ویژگی‌های مهمی است که لازم است در هنگام انتخاب و خرید گوشی موبایل مورد توجه و بررسی قرار گیرد. گوشی‌های موبایل 2018 سامسونگ همگی با کیفیت نمایشگر مطلوب ایجاد شده‌اند که این امر برای برند بزرگی همچون سامسونگ دور از انتظار نخواهد بود. گوشی سامسونگ گلکسی J3 2018 به نمایشگر IPS LCD مجهز شده است و کیفیت عالی را در برابر چشمانتان قرار خواهد داد. این نمایشگر دارای روشنایی و کیفیت رنگی مناسبی است که تنها ایراد وارده بر آن میزان مصرف باتری نسبتا بالاست که این محصول با در اختیار گرفتن باتری قدرتمند این مشکل را تا حدی رفع کرده است. گوشی زگلکسی جی 3 2018 سامسونگ دارای رزولوشن صفحه‌نمایش 720x1280 پیکسل می‌باشد و از این رو جزئیات دقیقی از صحنه‌ها را ایجاد خواهد کرد.
  • نسبت تصویر 16:9 در این نمایشگر اندازه‌ای مطلوب و مناسب از صحنه‌ها را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگر لمسی قابلیت چند لمسی را دارد و در انجام امور مختلف و بازی‌ها شما را یاری خواهد کرد. قابلیت Easy بر روی این نمایشگر کمک خواهد کرد آیکون‌های برنامه‌ها را در اندازه‌ی کوچک تر و تعداد بیشتر در صفحه‌نمایش و یکی از صفحات آن قرار دهید. نمایشگر عالی تلفن همراه گلکسی J3 (2018) سامسونگ امکان ایجاد 16 میلیون رنگ را بر روی خود دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌ها و تصاویر را با رنگ‌های اصلی و واقعی خودشان به تماشا بنشینید. قابلیت‌های متنوع و پیشرفته‌ی موجود بر روی این گوشی موبایل 2018 سامسونگ کمک خواهند کرد تا برترین کیفیت و کارایی را از صفحه‌نمایش شاهد باشید و با رضایت کامل محتویات موجود را مشاهده نمایید.

دوربین با امکان ثبت خاطرات جذاب

  • کمپانی سامسونگ برای گوشی های جدید و بالا رده‌ی خود از دوربین‌های چندگانه سود برده است تا کارایی فوق‌العاده را در آن‌ها شاهد باشید. در این میان گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 2018 با توجه به میان‌رده بودن کیفیت پایین‌تری دارد و تنها به یک دوربین در قسمت پشتی خود مجهز شده است. البته کارایی مناسب این دوربین کمک می‌کند تا عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برسانید و برای مدت‌ها از خاطرات محصور در میانشان لذت ببرید. این دوربین 8 مگاپیکسلی است و دارای قابلیت‌های با ارزشی است که کیفیت بالاتری را به دوربین خواهند بخشید. فوکوس خودکار و فوکوس لمسی این امکان را به شما می‌دهند تا نقطه‌ی فوکوس را خود مشخص کنید و با تمرکز بر روی نقطه تصاویر با کیفیتی را به ثبت برسانید
  • قابلیت‌های برچسب‌گذاری جغرافیایی, تشخیص چهره, پارانوما, HDR, HDR و فلش LED از دیگر امکانات این دوربین هستند که عکاسی را با این تلفن همراه امکان پذیر کرده و با کیفیت بالاتری همراه خواهند ساخت. این دوربین 13 مگاپیکسلی امکان فیلم برداری را با کیفیت FULL HD و سرعت رفرش 30 فریم در ثانیه فراهم خواهد کرد. دوربین سلفی این مدل نیز دارای کیفیت 5 مگاپیکسل می‌باشد و کیفیت بالا را در عکاسی به شما ارائه خواهد داد. این لنز دارای دیافراگم f/2.2 می‌باشد و روشنایی مطلوب و زاویه‌ی دید مناسب را برای عکاسی ایجاد خواهد کرد. به طور حتم این دوربین‌های پیشرفته رضایت شما را به همراه خواهند آورد و کارایی مطلوب را به گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J3 2018 خواهند بخشید.

باتری موبایل سامسونگ گلکسی J3 2018

  • جای تعجب است که برند سامسونگ به جای ارتقاء ظرفیت باتری در مدل گلکسی J3 2018 به نسبت مدل 2017، میزان ظرفیت باتری را کاهش داده است. باتری در این مدل قابل تعویض و قابل جداسازی می‌باشد و کیفیت به نسبت مطلوبی را ارائه می‌دهد، این نوع از باتری‌ها طرفداران بالایی دارند. باتری گوشی موبایل گلکسی جی 3 مدل 2018 از نوع لیتیوم یونی می‌باشد و برای مدت طولانی کارایی عالی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.
  • این باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت عرضه شده است و برای کارکرد روزانه‌ی شما مطلوب و مناسب خواهد بود. با این ویژگی‌های باتری می‌توان گفت با وجود کاهش ظرفیت باتری، کارایی و میزان استفاده از آن رضایت بخش خواهد بود و شما می‌توانید به مدت طولانی فیلم و موسیقی را بر روی گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 (2018) پخش نمایید و یا اینکه به اینترنت متصل شوید و از سایر قابلیت‌های مورد نیاز خود استفاده نمایید.

تراشه و پردازنده قدرتمند

  • وجود سخت افزار قدرتمند بر روی تلفن همراه، کارایی عالی را به آن خواهد بخشید. موبایل گلکسی جی 3 (2018) دارای پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌‌ی 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A53 می‌باشد و به واسطه‌ی این پردازنده‌ی قدرتمند کارکرد با سرعت بالا و دقت مناسب خواهد بود. پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 نیز بر روی این گوشی موبایل سامسونگ کارکرد مناسبی را ارائه خواهد داد. این پردازنده‌ی قدرتمند در انجام بازی‌های با گرافیک پیشرفته و انواع امور دیگر و نمایش با کیفیت عالی بر روی نمایشگر کمک کننده خواهد بود.
  • این قطعات سخت افزاری بر روی چیپست Exynos 7570 Quad قرار گرفته‌اند تا کارایی قابل قبولی را به این مدل ببخشند. این گوشی موبایل دارای 16 گیگابایت حافظه‌ی اصلی است و میزان حافظه‌ی رم آن برابر 2 گیگابایت می‌باشد تا سرعت مطلوب را به ارمغان آورد. شما می‌توانید در صورت نیاز میزان حافظه ی ذخیره سازی را افزایش دهید. این کار از طریق درگاه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت امکان پذیر می‌باشد.

دستیار صوتی برای هوشمندی بیشتر

  • پیشرفت لوازم هوشمند با اضافه شدن امکاناتی به این محصولات امکان پذیر شده است. دستیار صوتی Bixby بر روی گوشی موبایل گلکسی جی 3 (2018) سامسونگ موجود است تا آنچه که شما به آن نیاز دارید را در اختیارتان بگذارد. این امکان راه هوشمندانه‌ای برای دسترسی به امکانات تلفن همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید از طریق این دستیار صوتی به اخبار، وضعیت آب و هوا، برنامه ریزی و یادآوری دسترسی داشته باشید. گرد آوری این امکانات متنوع در یک مکان کمک می‌کند تا سریع‌تری به آن‌ها دسترسی داشته باشید و به راحتی هر یک از آن‌ها را در اختیار داشته باشید. دستیار صوتی Bixby قابلیت‌های متنوع و جذابی را در اختیار شما قرار خواهد داد و مطابق با نیازتان و گفتارتان خواسته‌های شما را شناسایی کرده و آن‌ها را رفع خواهد کرد.

سایر امکانات

  • قابلیت‌هایی که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J3 2018 در اختیار گرفته است با توجه به میان‌رده بودن آن و قیمت مطلوبی که دارد، بسیار مناسب می‌باشند. این تلفن همراه علاوه بر امکانات پیشرفته‌ای که مورد بررسی قرار گرفت، به کارایی‌های دیگری نیز مجهز شده است. امکان اتصال به سایر لوازم هوشمند از قابلیت‌های است که این مدل به آن مجهز شده است. قابلیت Wi-Fi Direct امکان اتصال این محصول را به سایر لوازم هوشمند فراهم می‌کند، شما می‌توانید از طریق این فناوری چند وسیله الکترونیکی و هوشمند را به صورت همزمان به یکدیگر متصل نمایید.
  • البته فناوری بلوتوث نسخه‌ی Bluetooth v4.2 نیز موجود است که برای اتصال لوازمی کاربرد خواهد داشت که از فناوری‌های جدید بی بهره‌اند، مورد استفاده‌ی قابلیت بلوتوث بسیار بالا خواهد بود. اتصالات از طریق پورت‌های جک 3.5 میلی متری و USB 2.0 نیز بر روی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 (2018) فراهم می‌باشد که با توجه به قدمت این پورت‌ها به خوبی با کارایی‌هایشان آشنایی دارید. این گوشی موبایل دو سیم کارت است و قابلیت دسترسی به شبکه های 4G و 3G را دارد.

سخن گروه:

  • گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J3 2018 از جمله میان‌رده‌های با ارزش و با کیفیتی است که کارایی عالی را در اختیارتان خواهد گذاشت. این گوشی موبایل با توجه به اینکه در سال 2018 طراحی و تولید شده است، قابلیت‌های جدید و ویژه‌ای را در اختیار گرفته است و این امکان را به شما خواهد داد تا از امکانات و ویژگی‌های روز تلفن‌های همراه بهره‌مند شوید. کمپانی بزرگ سامسونگ این مدل خود را با قابلیت‌های متنوع و پیشرفته‌ای تولید کرده است تا ثابت کند که برای تمام کاربران و مصرف کننده‌هایش وقت خواهد گذاشت و محصولات میان‌رده را نیز به صورت عالی و با کارایی ویژه تولید خواهد کرد.
  • دوربین‌های اصلی و سلفی در این گوشی موبایل سامسونگ کارایی مطلوبی را از خود نشان خواهند داد، طراحی به شیوه‌ای جدید و زیبا ایجاد شده است، باتری با ظرفیت مطلوب عرضه شده است و بر خلاف مدل‌های قدیمی در این سری قابل تعویض می‌باشد. نمایشگر از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشند، تراشه و پردازنده در سطح عالی عمل می‌کنند. پردازشگر گرافیکی با توان عالی و بی‌نقص تصاویر را ایجاد خواهد کرد. گوشی هوشمند گلکسی J3 2018 سامسونگ به واسطه‌ی دستیار صوتی این برند هوشمندتر شده است و تمامی نیازهای شما را در اسرع وقت برآورد خواهد کرد تا رضایت کامل شما را از این محصول جلب کند. با این ویژگی‌های مثبت و پیشرفته می‌توان اعلام کرد که یکی از برترین مدل‌های میان‌رده‌ی موجود در سال 2018 تلفن همراه گلکسی جی 3 (2018) سامسونگ می‌باشد که در کنار امکانات متنوع و عالی، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 58

مطالب تصادفی

  • نمونه سوالات فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت
  • در آن واحد تمامی کد های مخفی را داشته باش
  • در عرض چند دقیقه FRP کل دیوایس های سامسونگ را باز کن!
  • به روز ترین پکیج کامل آنلاک گوشی های سامسونگ بدون حذف هیچگونه اطلاعات
  • نگاهی کامل بر |IPHONE|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE SE|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE 3G|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE 3GS|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE 4|

فاصله از فکر تا عمل،تنها نادیده گرفتن ترس است.